Přínos asistenta pedagoga v integračním procesu dítěte

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přínos asistenta pedagoga v integračním procesu dítěte

Show simple item record

dc.contributor.advisor Andrysová, Pavla
dc.contributor.author Králíková, Adéla
dc.date.accessioned 2015-03-08T20:57:43Z
dc.date.available 2015-03-08T20:57:43Z
dc.date.issued 2014-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28401
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá přínosem asistenta pedagoga v integračním procesu dítěte v běžné mateřské škole. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku funkce asistenta pedagoga, jako je náplň práce, legislativní ukotvení funkce, předpoklady k výkonu funkce či na úskalí, se kterými se může asistent pedagoga ve své práci setkat. Další kapitola po-jednává o edukaci dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, procesu integrace a edukací konkrétních handicapovaných skupin dětí v mateřské škole. Praktická část je zaměřena na charakteristiku významu a přínos funkce asistenta pedagoga v integračním procesu dítěte v mateřské škole v rámci kvalitativního výzkumu.
dc.format 73
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject integrace cs
dc.subject handicap cs
dc.subject edukace cs
dc.subject pedagogical assistant en
dc.subject integration en
dc.subject handicap en
dc.subject education en
dc.title Přínos asistenta pedagoga v integračním procesu dítěte
dc.title.alternative The Benefit of a Pedagogical Assistant in the Integration Process of a Child
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2014-05-27
dc.description.abstract-translated This dissertation deals with benefit a pedagogical assistant in the integration process of the child in regular kindergarten. The theoretical part focuses on the characteristics of the pedagogical assistant, as is the job description, the legislative definition of function, an ability to function or performance of the pitfalls which may pedagogical assistant in their work experience. The next chapter is about the education of children with special educational needs, the process of integration and education of specific groups of disabled children in kindergarten. The practical part is focused on the characteristics of the importance and benefit of pedagogical assistant in the integration process of a child in a kindergarten in qualitative research.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34011
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2014-04-18
local.subject asistenti pedagogů cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject teachers’ assistants en
local.subject kindergartens en


Files in this item

Files Size Format View
králíková_2014_dp.pdf 1.272Mb PDF View/Open
králíková_2014_vp.doc 14.55Kb Microsoft Word View/Open
králíková_2014_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account