A Discourse Analysis of Companies' Self-presentation Strategies on the Web
Show full item record
No preview available
Title:
|
A Discourse Analysis of Companies' Self-presentation Strategies on the Web |
Author: |
Mader, Ondřej
|
Advisor: |
Blažková, Barbora
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou diskursu sebeprezentace společností na webových stránkách. Cílem této práce je prozkoumat rozličné jazykové prostředky zvolené k propagaci společností. Teoretická část definuje diskurz a analýzu diskurzu, dále se zaměřuje na její využití v reklamě. Následně popisuje prostředí internetu a jeho vhodnost pro účel sebepropagace. Praktická část aplikuje analýzu diskurzu na vybrané webové stránky a dává si za cíl zjistit rozdíly v tom, jakým způsobem se společnosti snaží prezentovat veřejnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/28417
|
Date:
|
2013-11-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
E
34033
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account