A Discourse Analysis of Companies' Self-presentation Strategies on the Web

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Discourse Analysis of Companies' Self-presentation Strategies on the Web

Show full item record

No preview available
Title: A Discourse Analysis of Companies' Self-presentation Strategies on the Web
Author: Mader, Ondřej
Advisor: Blažková, Barbora
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou diskursu sebeprezentace společností na webových stránkách. Cílem této práce je prozkoumat rozličné jazykové prostředky zvolené k propagaci společností. Teoretická část definuje diskurz a analýzu diskurzu, dále se zaměřuje na její využití v reklamě. Následně popisuje prostředí internetu a jeho vhodnost pro účel sebepropagace. Praktická část aplikuje analýzu diskurzu na vybrané webové stránky a dává si za cíl zjistit rozdíly v tom, jakým způsobem se společnosti snaží prezentovat veřejnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28417
Date: 2013-11-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: E 34033


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
mader_2013_dp.pdf 1.256Mb PDF View/Open
mader_2013_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
mader_2013_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account