Vztah mezi vnímáním osobnosti učitele a sociálním klimatem třídy u žáků základní školy
Show full item record
No preview available
| 
Title: 
 | 
Vztah mezi vnímáním osobnosti učitele a sociálním klimatem třídy u žáků základní školy | 
| Author: | 
Lysáková, Barbora
 | 
| Advisor: | 
Unger, David
 | 
| 
Abstract:
 | 
Bakalářská práce se zabývá problematikou týkající se osobnosti učitele a jejím vlivem na sociální klima třídy. Teoretická část je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola objasňuje čtenáři základní poznatky pojednávající o klimatu třídy, jeho determinantech a o definici školní třídy. Druhá kapitola pojednává o profesi učitele a o učiteli jako spolutvůrci sociálního klimatu ve třídě. Poslední kapitola se zabývá osobností učitele, jeho temperamentem a charakterem. Je zde také vymezen pětifaktorový model osobnosti - Big 5. Praktická část obsahuje výsledky výzkumu provedeného prostřednictvím dotazníkového šetření na základních školách ve Zlínském kraji. Hlavním cílem je zjistit, zda je souvislost mezi vybranými osobnostními vlastnostmi učitele a sociálním klimatem třídy. | 
| 
URI:
 | 
http://hdl.handle.net/10563/28651
 | 
| 
Date:
 | 
2014-01-20 | 
| 
Availability:
 | 
Bez omezení | 
| 
Department:
 | 
Ústav pedagogických věd | 
| 
Discipline:
 | 
Sociální pedagogika | 
| 
Grade for thesis and defense:
 | 
C
34331
 | 
        	     
                
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
 
 
Search DSpace
Browse
- 
All of DSpace
 
- 
This Collection
 
 
My Account