Ochota žáků I. stupně základních škol svěřovat se třídním učitelům

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ochota žáků I. stupně základních škol svěřovat se třídním učitelům

Show simple item record

dc.contributor.advisor Včelařová, Hana
dc.contributor.author Wiedermannová, Sandra
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:01:56Z
dc.date.available 2015-03-08T21:01:56Z
dc.date.issued 2014-01-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/28718
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá úrovní komunikace mezi žákem a učitelem na I. stupni základní školy. Cílem je zjistit, zda a do jaké míry jsou žáci, v období mladšího školního věku, ochotni se svěřovat svým třídním učitelům s důvěrnými informacemi. Jsou to zejména informace z prostředí, které je každým dnem obklopuje. V tomto prostředí se mohou vyskytovat jisté nesnáze. Šetření tedy zjišťuje, zda by se s těmito nesnázemi šli poradit za svým učitelem. Dále pak zjišťuje, zda jsou ochotni komunikovat a svěřovat se svým učitelům více dívky či chlapci. Teoretická část se zabývá hlavními tématy, jako je osobnost žáka, období mladšího školního věku, prostředí žáka, osobnost učitele a v neposlední řadě komunikace mezi žákem a učitelem. V praktické části byl proveden kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření na vybraném vzorku reprezentativním pro I. stupeň základních škol. V závěru bakalářské práce je provedeno shrnutí, interpretace dat a doporučení.
dc.format 64 s. (82 319 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject žák cs
dc.subject učitel cs
dc.subject prostředí cs
dc.subject ochota cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject 1 stupeň základní školy cs
dc.subject pupil en
dc.subject teacher en
dc.subject environment en
dc.subject communication en
dc.subject lower primary en
dc.title Ochota žáků I. stupně základních škol svěřovat se třídním učitelům
dc.title.alternative Willingness of Lower Primary School Pupils to Confide in their Class Teacher
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2014-06-04
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the level of communication between a pupil and a teacher at lower primary. The aim is to determine whether and to what extent are pupils of the lower primary age willing to entrust their class teachers with confidential information. These are mainly information of the environment that surrounds them every day. Some certain difficulties can occur in this environment. Therefore, the investigation finds out whether the pupils would consult these problems with their teacher. Furthermore, it discovers whether there are more girls or boys who would communicate and confide to their teacher with these difficulties. The theoretical part deals with major issues such as pupil's personal-ity, lower primary age, pupil's environment, teacher's personality and last but not least with communication between a pupil and a teacher. The practical part consists of a quantitative research in the form of a questionnaire survey on a sample representative of lower primary. Finally, the thesis summarizes the whole issue, shows data and gives recommendations.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34407
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-30
local.subject třídní učitelé cs
local.subject děti mladšího školního věku cs
local.subject žáci cs
local.subject důvěra cs
local.subject classroom teachers en
local.subject younger school age children en
local.subject learners en
local.subject trust en


Files in this item

Files Size Format View
wiedermannová_2014_dp.pdf 1.338Mb PDF View/Open
wiedermannová_2014_vp.doc 20.61Kb Microsoft Word View/Open
wiedermannová_2014_op.doc 14.93Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account