dc.contributor.advisor |
Včelařová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Wiedermannová, Sandra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:01:56Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:01:56Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28718
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá úrovní komunikace mezi žákem a učitelem na I. stupni základní školy. Cílem je zjistit, zda a do jaké míry jsou žáci, v období mladšího školního věku, ochotni se svěřovat svým třídním učitelům s důvěrnými informacemi. Jsou to zejména informace z prostředí, které je každým dnem obklopuje. V tomto prostředí se mohou vyskytovat jisté nesnáze. Šetření tedy zjišťuje, zda by se s těmito nesnázemi šli poradit za svým učitelem. Dále pak zjišťuje, zda jsou ochotni komunikovat a svěřovat se svým učitelům více dívky či chlapci. Teoretická část se zabývá hlavními tématy, jako je osobnost žáka, období mladšího školního věku, prostředí žáka, osobnost učitele a v neposlední řadě komunikace mezi žákem a učitelem. V praktické části byl proveden kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření na vybraném vzorku reprezentativním pro I. stupeň základních škol. V závěru bakalářské práce je provedeno shrnutí, interpretace dat a doporučení. |
|
dc.format |
64 s. (82 319 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
prostředí
|
cs |
dc.subject |
ochota
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
1 stupeň základní školy
|
cs |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
environment
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
lower primary
|
en |
dc.title |
Ochota žáků I. stupně základních škol svěřovat se třídním učitelům |
|
dc.title.alternative |
Willingness of Lower Primary School Pupils to Confide in their Class Teacher |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2014-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the level of communication between a pupil and a teacher at lower primary. The aim is to determine whether and to what extent are pupils of the lower primary age willing to entrust their class teachers with confidential information. These are mainly information of the environment that surrounds them every day. Some certain difficulties can occur in this environment. Therefore, the investigation finds out whether the pupils would consult these problems with their teacher. Furthermore, it discovers whether there are more girls or boys who would communicate and confide to their teacher with these difficulties. The theoretical part deals with major issues such as pupil's personal-ity, lower primary age, pupil's environment, teacher's personality and last but not least with communication between a pupil and a teacher. The practical part consists of a quantitative research in the form of a questionnaire survey on a sample representative of lower primary. Finally, the thesis summarizes the whole issue, shows data and gives recommendations. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34407
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-30 |
|
local.subject |
třídní učitelé
|
cs |
local.subject |
děti mladšího školního věku
|
cs |
local.subject |
žáci
|
cs |
local.subject |
důvěra
|
cs |
local.subject |
classroom teachers
|
en |
local.subject |
younger school age children
|
en |
local.subject |
learners
|
en |
local.subject |
trust
|
en |