Klíčové kompetence studentů oboru andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Klíčové kompetence studentů oboru andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů

Show full item record

No preview available
Title: Klíčové kompetence studentů oboru andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů
Author: Třísková, Adéla
Advisor: Lukešová, Michaela
Abstract: Předložená bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se především tématem klíčových kompetencí andragoga. V teoretické části práce se pojednává o andragogice jako vědě a studijním oboru, popisuje osobu andragoga a jeho pracovní role obecně. Dále jsou zde popsány kompetence a klíčové kompetence, zejména modely těchto kompetencí aplikovatelných na osobu andragoga a jeho práci. Z poznatků uvedených v teoretické části práce, vychází část empirická. V rámci výzkumného projektu byl vytvořen dotazník klíčových kompetencí andragoga. Respondenty byli studenti třetího ročníku a také absol-venti oboru Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře na Fakultě humanitních studií UTB ve Zlíně. Kvantitativní výzkum byl zaměřen na získání dat, týkajících se názoru respondentů na klíčové kompetence v oblasti "znalosti, dovednosti, schopnosti a postoje" důležitých pro práci andragoga. Dalším cílem dotazníku bylo zjištění, které z těchto oblastí respondenti považují za nejdůležitější a kterou z daných oblastí si nejvíce rozvinuli v rámci svého studia andragogiky. Zjištěné údaje byly následně zpracovány, vy-hodnoceny a v závěrečné části práce posouzeny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28779
Date: 2014-01-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře
Grade for thesis and defense: B 34502


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
třísková_2014_dp.pdf 2.576Mb PDF View/Open
třísková_2014_vp.doc 20.54Kb Microsoft Word View/Open
třísková_2014_op.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account