dc.contributor.advisor |
Včelařová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Kosmáková, Jiřina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:03:24Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:03:24Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28889
|
|
dc.description.abstract |
Na základě odborné literatury jsou v teoretické části přiblížena tato témata : Zrakové postižení ( klasifikace zrakového postižení a vliv zrakového postižení na vývoj jedince ), Speciální poradenství pro osoby se zrakovým postižením ( Střediska rané péče a Speciálně pedagogická centra ) a na závěr Systém předškolního vzdělávání ( Mateřská škola, integrace : současné možnosti, podmínky, individuální vzdělávací plán, rozdíl mezi osobním asistentem a asistentem pedagoga ). Empirická část bakalářské práce se zabývá polostrukturo-vanými rozhovory s matkami nevidomých dětí, kdy se snažíme zmapovat a zjistit možnosti docházky těchto dětí do speciální mateřské školy či integrace do běžné mateřské školy. |
|
dc.format |
65 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
retinopatie nedonošených
|
cs |
dc.subject |
systém předškolního vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
zrakové postižení
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
asistent pedagoga
|
cs |
dc.subject |
osobní asistent
|
cs |
dc.subject |
retinopathy of prematurity
|
en |
dc.subject |
early Childhood Education
|
en |
dc.subject |
Post-visual association
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
teaching assistant
|
en |
dc.subject |
personal asistant
|
en |
dc.title |
Specifika předškolního vzdělávání dětí se zdrakovým postižením |
|
dc.title.alternative |
The Specifics of Preschool Education of Children with Visual Impairments |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2014-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
On the basic of literature in the theoretical portion of approach these topics - Visually impared ( classification of visual imparment and impact if visual impairment on the development of the individual ), Special advice for people with visual disabilities ( center for Early Care and Special Education Centre ) and at the end of Early Childhood Education ( kindergarten, integration : current possibilities, conditions, individual education plan, the difference betwen personal assistantant and assistant teacher ). The empirical part of the thesis deals with polostrukturo-Vanya interviews with mothers of blind children, when we try to map and determine the possibility of leaving these children in special kindergartens or integration into regular kindergarten. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34652
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-30 |
|
local.subject |
zrakově postižené děti
|
cs |
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
integrovaná výuka
|
cs |
local.subject |
children with visual disabilities
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
preschoolers
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
integrated teaching
|
en |