Hra jako prostředek při rozvíjení sociálních kompetencí dětí v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Božik, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Kudlíková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:03:34Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:03:34Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28914
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním tématem bakalářské práce je hra jako prostředek při rozvíjení sociálních kompetencí u dětí předškolního věku. Tato práce se dělí na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zaměřuji na vymezení definice hry, také zde uvádím znaky hry, její členění a význam hry pro dítě. Dále se zde zabývám klíčovými a sociálními kompetencemi a socializací dítěte předškolního věku. V praktické části bakalářské práce uvádím herní program, který je zaměřen na rozvoj sociálních kompetencí, konkrétně na rozvoj spolupráce u dětí předškolního věku, pomocí hry. |
|
dc.format |
74 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
sociální kompetence
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
game
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.subject |
preschool age
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
social competence
|
en |
dc.subject |
socialization
|
en |
dc.title |
Hra jako prostředek při rozvíjení sociálních kompetencí dětí v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
A Play as a Development Tool of Social Competences in Nursery School Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2014-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main topic of this Bachelor Thesis is game as a means to develop social competencies of preschool children. The Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes definition of game, characteristics of game, its structure and meaning of game for child. Next I deal with key and social competencies of preschool child. In the practical part I present a game program which is focused on developing of social compe-tences specifically on developing of cooperation. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34690
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-30 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
sociální a osobnostní rozvoj
|
cs |
local.subject |
hra
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
preschoolers
|
en |
local.subject |
personal social development
|
en |
local.subject |
play
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account