dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Adamíková, Anežka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:04:02Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:04:02Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28998
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářská práce je analýza nástrojů public relations, které posilují brand Nadace Tomáše Bati u zvolené cílové skupiny. Autorka za tímto účelem zpracovává teorii seznamující s neziskovým sektorem a oblastí public relations obecně. Konkrétně se teorie soustředí na využívání nástrojů PR, branding a integrovanou marketingovou komunikaci. Praktická část představuje Nadaci Tomáše Bati, její činnosti a aktivity. Interní analýza zjišťuje praxi současného využívání nástrojů PR, všímá si slabin i funkčních způsobů komunikace. Marketingový průzkum zkoumá postoje a názory jedné z mnoha cílových skupin veřejnosti, která je rozdělena na pravidelné návštěvníky akcí NTB a studenty. Interní analýza i marketingový průzkum využívají kvalitativních metod zkoumání. Na základě získaných dat, názorů a postojů jsou navržena doporučení pro zlepšení komunikace NTB s danou cílovou skupinou. |
|
dc.format |
61 s. (78 781 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
nadace
|
cs |
dc.subject |
nástroje PR
|
cs |
dc.subject |
Nadace Tomáše Bati
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
integrated marketing communication
|
en |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
foundation
|
en |
dc.subject |
PR tools
|
en |
dc.subject |
The Thomas Bata Foundation
|
en |
dc.title |
Využití nástrojů PR k posílení brandu Nadace Tomáše Bati |
|
dc.title.alternative |
Utilization of PR Tools to Enhance the Thomas Bata Foundation Brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this bachelor thesis is an analysis of PR tools which enhances the perception of The Thomas Bata Foundation brand at its target audience. For this purpose, the general theory of non-profit sector and public relations is introduced. The theory part is particularly focused on the utilization of PR tools, branding and integrated marketing theory. The practical part introduces the activities of The Thomas Bata Foundation. There is the internal analysis undertaken, which points out the present practice of the utilization of PR tools, its weaknesses and strengths. Marketing survey explores opinions of the chosen target audience - the public which is divided into students and other visitors. The internal analysis and the marketing survey use the quantitative approach. Based on the gained data and opinions, the recommendations how to improve the communication with the chosen target group are suggested. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
34820
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|