dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Pacíková, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:04:03Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:04:03Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29001
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o projektování v mateřské škole a vymezuje tvorbu školního a třídního vzdělávacího programu na základě osnov Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Práce popisuje konzistentnost cílů mezi jednotlivými úrovněmi vzdělávacích programů. Konkrétně se zaměřuje na cíle lexikálně-sémantické roviny jazyka z hlediska řečového vývoje dítěte. Cílem praktické části je objasnit konzistentnost cílů v oblasti lexikálně-sémantické roviny jazyka formulovaných ve vzdělávacích programech jedné mateřské školy. Výsledky kvalitativního výzkumu, který byl realizován formou obsahové analýzy dokumentů a diskuze nad tématem, jsou interpretovány na konci práce. |
|
dc.format |
85 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konzistentnost cílů
|
cs |
dc.subject |
rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
školní vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
třídní vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
lexikálně-sémantická rovina jazyka
|
cs |
dc.subject |
the consistency of objectives
|
en |
dc.subject |
curriculum framework for early childhood edu-cation
|
en |
dc.subject |
school curriculum
|
en |
dc.subject |
class educational programme
|
en |
dc.subject |
lexical-semantic level of lan-guage
|
en |
dc.title |
Konzistentnost cílů v rozvoji lexikálně-sémantické oblasti jazyka formulovaných v rámcovém, školním a třídním vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
Objective Consistency in the Development of Lexical-Semantic Level of Language Formulated in the School and Class Framework Educational Curriculum for Pre-Primary Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Machů, Eva |
|
dc.date.accepted |
2014-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is divided into the theoretical and the practical part. The theoretical part deals with kindergarten planning and defines the creation of school and class educa-tional programme as per the Curriculum Framework for Early Childhood Education. The thesis describes the consistency of objectives between different levels of educational pro-grammes. It specifically focuses on the objectives of the lexical-semantic level of language in terms of speech development of the child. The aim of the practical part is to consider the issue of consistency of the objectives in the development of lexical-semantic level of language formulated in educational programmes of one specific kindergarten. The results of the qualitative research, which was realized in the form of document content analysis and discussion of the topic, are interpreted at the end of the work. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34831
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
vývoj řeči
|
cs |
local.subject |
sémantika
|
cs |
local.subject |
slovní zásoba
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
speech development
|
en |
local.subject |
semantics
|
en |
local.subject |
vocabulary
|
en |