Místo prarodičů ve výchově

DSpace Repository

Language: English čeština 

Místo prarodičů ve výchově

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sýkora, František
dc.contributor.author Fučíková, Ljuba
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:04:21Z
dc.date.available 2015-03-08T21:04:21Z
dc.date.issued 2013-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29055
dc.description.abstract Práce se zabývá tématem mezigeneračního učení v rodině. Určuje faktory, které působí na průběh učení mezi prarodiči a vnoučaty a tyto činitele blíže popisuje. Teoretická část je složena ze tří hlavních témat rodina a učení, mezigenerační učení, generace prarodičů a vnoučat a jejich charakteristiku. Podstatou práce je empirická část, kde je vysvětlen meto-dologický postup a výsledky výzkumného šetření. Výzkum byl realizován pomocí kvanti-tativní techniky pomocí dotazníku. Respondentů bylo 100 z okolí mého bydliště.
dc.format 73 s. (15 861 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Rodina cs
dc.subject učení cs
dc.subject mezigenerační učení cs
dc.subject mezigenerační učení v rodině cs
dc.subject charakteristika vnoučat a prarodičů cs
dc.subject negativa a pozitiva spojena s výchovou prarodičů cs
dc.subject The work deals with the theme of intergenerational learning in the family. Specifies the factors that affect the progress of learning between grandparents and grandchildren en
dc.subject and these factors closer describes. The theoretical part is composed of three basic themes--family and learning en
dc.subject intergenerational learning en
dc.subject the generation of grandparents and grand-children and their characteristics. At the core of the work is the empirical part en
dc.subject where the methodology is described and the results of the research investigation. The research was carried out using quantitative techniques using a questionnaire. Respondents from around 100 to my residence en
dc.title Místo prarodičů ve výchově
dc.title.alternative Grandparents' Place in Upbringing
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jůzlová, Hana
dc.date.accepted 2014-06-04
dc.description.abstract-translated The work deals with the theme of intergenerational learning in the family. Specifies the factors that affect the progress of learning between grandparents and grandchildren, and these factors closer describes. The theoretical part is composed of three basic themes--family and learning, intergenerational learning, the generation of grandparents and grand-children and their characteristics. At the core of the work is the empirical part, where the methodology is described and the results of the research investigation. The research was carried out using quantitative techniques using a questionnaire. Respondents from around 100 to my residence.
dc.description.department Katedra pedagogiky a psychologie
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34918
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-03-28
local.subject prarodiče a vnoučata cs
local.subject mezigenerační vztahy cs
local.subject grandparents and children en
local.subject intergenerational relations en


Files in this item

Files Size Format View
fučíková_2013_dp.pdf 5.792Mb PDF View/Open
fučíková_2013_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
fučíková_2013_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account