Komunitní vzdělávání na základních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunitní vzdělávání na základních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tannenbergerová, Monika
dc.contributor.author Havlišová, Helena
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:04:23Z
dc.date.available 2015-03-08T21:04:23Z
dc.date.issued 2013-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29062
dc.description.abstract Bakalářská práce "Komunitní vzdělávání na základních školách" pojednává o jednom z mnoha alternativních přístupů ke vzdělávání o komunitním vzdělávání. Snaží se stručně definovat pojmy spojené s touto vzdělávací koncepcí, popisuje rozvoj komunitního vzdělávání ve světě i v České republice, poukazuje na nové možnosti a příležitosti, které tento přístup ke vzdělávání přináší. Praktická část práce se zaměřuje na zhodnocení prvků komunitního vzdělávání na konkrétní základní škole a následné doporučení dalších kroků k jejich posílení tak, aby se škola stala vzdělávacím a společenským centrem obce.
dc.format 50 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunitní vzdělávání cs
dc.subject komunitní škola cs
dc.subject komunitní koordinátor cs
dc.subject prostředí cs
dc.subject otevřená škola cs
dc.subject partnerství cs
dc.subject celoživotní učení cs
dc.subject dobrovolník cs
dc.subject Community education en
dc.subject community school en
dc.subject community coordinator en
dc.subject environment en
dc.subject school openness en
dc.subject partnership en
dc.subject long-life education en
dc.subject volunteer en
dc.title Komunitní vzdělávání na základních školách
dc.title.alternative Community Education at Primary Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jašková, Vendula
dc.date.accepted 2014-06-02
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis "Community education at primary schools" deals with one of the many alternative approaches towards education the community education. It tries to define terms connected with this concept, describes development of community education in the world and in the Czech Republic, and points out new possibilities and opportunities offered by this concept. Practical part of the thesis is focused on evaluation of aspects of community education at the particular primary school and tries to suggest next steps to enhance the concept of community education in this school in order to become educational and social center of the village.
dc.description.department Katedra pedagogiky a psychologie
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34925
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-28
local.subject základní školy cs
local.subject komunitní školy cs
local.subject elementary schools en
local.subject community schools en


Files in this item

Files Size Format View
havlišová_2013_dp.pdf 1.156Mb PDF View/Open
havlišová_2013_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
havlišová_2013_op.doc 15.73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account