dc.contributor.advisor |
Sýkora, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Knötigová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:04:35Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:04:35Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29098
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je sekundární prevence využívaná v projektu Resocializace dětí ohrožených rizikovými jevy chování "Duhové dny". Mimo jiné práce představuje projekt "Du-hové dny" samotný a srovnává též předpokládaný dopad projektu na jeho klienty s dopa-dem skutečným. Dále je zde uveden též náhled do problematiky dětí ohrožených rizikovými jevy chování a příslušná legislativa. Práce je psána empiricky v kvalitativním duchu za využití analýzy dokumentace projektu a rozhovorů s jeho klienty. |
|
dc.format |
57 s. (13 757 slov) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ohrožené děti
|
cs |
dc.subject |
rizikové jevy chování
|
cs |
dc.subject |
sekundární prevence
|
cs |
dc.subject |
delikvence
|
cs |
dc.subject |
agresivita
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
závislost na psychoaktivních látkách
|
cs |
dc.subject |
endangered children
|
en |
dc.subject |
risky behavior phenomena
|
en |
dc.subject |
secondary prevention
|
en |
dc.subject |
de-linquency
|
en |
dc.subject |
aggression
|
en |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.subject |
addiction to psychoactive substances
|
en |
dc.title |
Projekt "Duhové dny" a jeho přesah do sekundární prevence |
|
dc.title.alternative |
Project Called "Rainbow Days" and Its Overlap into Secondary Prevention |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzl, Miloslav |
|
dc.date.accepted |
2014-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this work is secondary prevention used in project Resocialization of children endangered by phenomena risk behavior called Rainbow Days. Among other things, the work presents the project "Rainbow days" itself and also compares the expected impact of the project on its clients with real impact. It also shows an insight of children endangered by risk behaviors and phenomena relevant legislation. The work is written in a qualitative empirical style for the using the analysis of project documentation and interviews with the clients. |
|
dc.description.department |
Katedra pedagogiky a psychologie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34969
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-23 |
|
local.subject |
volnočasová centra
|
cs |
local.subject |
dětská volnočasová centra
|
cs |
local.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
local.subject |
centres for children
|
en |
local.subject |
leisure-time children centre
|
en |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |