Projekt "Duhové dny" a jeho přesah do sekundární prevence

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt "Duhové dny" a jeho přesah do sekundární prevence

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sýkora, Petr
dc.contributor.author Knötigová, Tereza
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:04:35Z
dc.date.available 2015-03-08T21:04:35Z
dc.date.issued 2013-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29098
dc.description.abstract Cílem této práce je sekundární prevence využívaná v projektu Resocializace dětí ohrožených rizikovými jevy chování "Duhové dny". Mimo jiné práce představuje projekt "Du-hové dny" samotný a srovnává též předpokládaný dopad projektu na jeho klienty s dopa-dem skutečným. Dále je zde uveden též náhled do problematiky dětí ohrožených rizikovými jevy chování a příslušná legislativa. Práce je psána empiricky v kvalitativním duchu za využití analýzy dokumentace projektu a rozhovorů s jeho klienty.
dc.format 57 s. (13 757 slov)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ohrožené děti cs
dc.subject rizikové jevy chování cs
dc.subject sekundární prevence cs
dc.subject delikvence cs
dc.subject agresivita cs
dc.subject šikana cs
dc.subject závislost na psychoaktivních látkách cs
dc.subject endangered children en
dc.subject risky behavior phenomena en
dc.subject secondary prevention en
dc.subject de-linquency en
dc.subject aggression en
dc.subject bullying en
dc.subject addiction to psychoactive substances en
dc.title Projekt "Duhové dny" a jeho přesah do sekundární prevence
dc.title.alternative Project Called "Rainbow Days" and Its Overlap into Secondary Prevention
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jůzl, Miloslav
dc.date.accepted 2014-06-09
dc.description.abstract-translated The goal of this work is secondary prevention used in project Resocialization of children endangered by phenomena risk behavior called Rainbow Days. Among other things, the work presents the project "Rainbow days" itself and also compares the expected impact of the project on its clients with real impact. It also shows an insight of children endangered by risk behaviors and phenomena relevant legislation. The work is written in a qualitative empirical style for the using the analysis of project documentation and interviews with the clients.
dc.description.department Katedra pedagogiky a psychologie
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 34969
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-23
local.subject volnočasová centra cs
local.subject dětská volnočasová centra cs
local.subject prevence sociálně patologických jevů cs
local.subject centres for children en
local.subject leisure-time children centre en
local.subject pathological social phenomena prevention en


Files in this item

Files Size Format View
knötigová_2013_dp.pdf 2.546Mb PDF View/Open
knötigová_2013_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
knötigová_2013_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account