[NEOBHÁJENO] Využití netradičních výtvarných technik podporujících rozvoj tvořivosti v dětském výtvarném projevu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Szimethová, Monika
|
|
dc.contributor.author |
Doležalová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:04:40Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:04:40Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29113
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé práce je věnovat se netradičním výtvarným technikám. Problematika využívání netradičních výtvarných technik u dětí předškolního věku. Jaké je využití, které techniky tam spadají a jestli vůbec některé rozvíjejí tvořivost u dětí předškolního věku. V teoretické části popisuji vývoj dětské kresby, od úplných začátků po předškolní věk. Dále se zabývám kreativitou a jejím rozvojem. V praktické části jsem se zaměřila na názory učitelek na netradiční výtvarné techniky. Jaké netradiční výtvarné techniky používají. Jak často je využívají a jestli si myslí, že netradiční výtvarné techniky rozvíjí tvořivost u dětí. S učitelkami ve školkách jsem vedla rozhovory, které jsem následně rozpracovala a z jejich odpovědí vyvodila závěry. |
|
dc.format |
35 s. (39 507 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kresba
|
cs |
dc.subject |
vývoj kresby
|
cs |
dc.subject |
výtvarný projev
|
cs |
dc.subject |
kreativita
|
cs |
dc.subject |
tvořivý produkt
|
cs |
dc.subject |
tvořivý proces
|
cs |
dc.subject |
tvořivá osobnost
|
cs |
dc.subject |
rozvoj tvořivosti
|
cs |
dc.subject |
výtvarné techniky
|
cs |
dc.subject |
drawing
|
en |
dc.subject |
drawing development
|
en |
dc.subject |
creative expression
|
en |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.subject |
creative product
|
en |
dc.subject |
creative process
|
en |
dc.subject |
creative personality
|
en |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.subject |
art techniques
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Využití netradičních výtvarných technik podporujících rozvoj tvořivosti v dětském výtvarném projevu |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] The Use of Non-Traditional Art Techniques Supporting the Development of Creativity in the Child's Artistic Expression |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Machů, Eva |
|
dc.date.accepted |
2014-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my work is to consider non-traditional artistic techniques. The issue of using non-traditional art techniques in preschool children. What is the recovery techniques are covered and if ever some developing creativity in children of preschool age. The theoretical part describes the development of children's drawings, from the very beginning to preschool age. I also deal with creativity and its development. In the practical part I focused on the views of teachers at non-traditional art techniques. What non-traditional art techniques are used. How often is the conse-vají and if he thinks that non-traditional art technology develops creativity in children. The teachers in kindergarten I interviewed that I subsequently elaborated on their answers and draw conclusions. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
34987
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
local.subject |
dětská kresba
|
cs |
local.subject |
dětský výtvarný projev
|
cs |
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
children’s drawing
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account