dc.contributor.advisor |
Ševčík, Drahomír
|
|
dc.contributor.author |
Kutrová, Magda
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:04:47Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:04:47Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29133
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje socializaci dítěte s Downovým syndromem v mateřské škole. Vymezuje základní pojmy týkající se danému tématu, popisuje integraci, která je nezbytná pro umístění dítěte s DS v mateřské škole, individuálně vzdělávací plán, podle kterého se dítě s postižením vzdělává, pracovní náplň asistenta pedagoga, pedagogickou diagnostiku, Dále objasňuje úlohu rodiny, styly výchovy a jejich dopady na dítě, sociální vývoj dítěte s Downovým syndromem. V praktické části je obsaženo pozorování dítěte s Downovým syndromem v pravidelných intervalech, sledování celkového vývoje a hledání příčin, které mohou ovlivnit proces socializace v mateřské škole. |
|
dc.format |
60 s. (77 009 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Socializace
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
Downův syndrom
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
vývoj dítěte
|
cs |
dc.subject |
asistent pedagoga
|
cs |
dc.subject |
individuálně vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
pedagogická diagnostika
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
The socialization
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
Down syndrome
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
child development
|
en |
dc.subject |
the wizard from the educators
|
en |
dc.subject |
the individual education plan
|
en |
dc.subject |
educational diagnostics
|
en |
dc.subject |
the family
|
en |
dc.title |
Socializace dítěte s Downovým syndomem v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Socialization of a Child with Down Syndrome in Kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prášilová, Halka |
|
dc.date.accepted |
2014-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the socialization of children with Down syndrome in kindergarten. It defines the basic concepts related to the topic, describes the integration that is necessary for the placement of a child with DS in nursery school, individual education plan, according to which a child with disabilities, educates, teacher assistant job description, educational diagnostics, as well as clarifying the role of the family, styles of education and their impact on child social development of children with Down syndrome. The practical part is included observation of the child with Down syndrome at regular intervals to monitor the overall development and the search for the causes that can affect the process of socialization in kindergarten. |
|
dc.description.department |
Katedra pedagogiky a psychologie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
35008
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-04-28 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
mentálně postižené děti
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
children with mental disabilities
|
en |