dc.contributor.advisor |
Tannenbergerová, Monika
|
|
dc.contributor.author |
Maňásková, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:04:51Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:04:51Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29143
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na aktivizační vyučovací metody. Tyto metody si zejména kladou za cíl žáky motivovat, rozvíjet jejich osobnost, samostatnost a jejich tvořivost. Teoretická část zahrnuje vysvětlení základních pojmů, definic a členění vyučovacích metod, přehled aktivizačních vyučovacích metod a předpoklady pro začlenění aktivizačních metod do vyučování. Praktickou část práce tvoří dotazníkový průzkum,zda učitelé využívají aktivizační vyučovací metody a jaké. |
|
dc.format |
49 s. (55 775 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vyučování
|
cs |
dc.subject |
vyučovací metody
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
tvořivost
|
cs |
dc.subject |
aktivita
|
cs |
dc.subject |
klasické metody vyučování
|
cs |
dc.subject |
aktivizační metody vyučování
|
cs |
dc.subject |
Teaching
|
en |
dc.subject |
teaching methods
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.subject |
aktivity
|
en |
dc.subject |
classical teaching methods
|
en |
dc.subject |
active teaching methods
|
en |
dc.title |
Aktivizační a motivační výukové metody |
|
dc.title.alternative |
Activation and Motivation Teaching Methods |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašková, Vendula |
|
dc.date.accepted |
2014-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is focused on activation teaching methods. These methods' aim is mainly to motivate pupils, develop their personalities, independence and their creativity. The theoretical part includes explanation of basic terms, definitions and classification of teaching methods, overview of activation teaching methods and prerequisites for integration of activation methods into teaching. The practical part of the thesis consists of a questionnaire survey, whether teachers use activation teaching methods and what kind of them. |
|
dc.description.department |
Katedra pedagogiky a psychologie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
35020
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-29 |
|
local.subject |
aktivizační metody ve výuce
|
cs |
local.subject |
activisation methods in education
|
en |