Aktivizační a motivační výukové metody

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aktivizační a motivační výukové metody

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tannenbergerová, Monika
dc.contributor.author Maňásková, Aneta
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:04:51Z
dc.date.available 2015-03-08T21:04:51Z
dc.date.issued 2013-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29143
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na aktivizační vyučovací metody. Tyto metody si zejména kladou za cíl žáky motivovat, rozvíjet jejich osobnost, samostatnost a jejich tvořivost. Teoretická část zahrnuje vysvětlení základních pojmů, definic a členění vyučovacích metod, přehled aktivizačních vyučovacích metod a předpoklady pro začlenění aktivizačních metod do vyučování. Praktickou část práce tvoří dotazníkový průzkum,zda učitelé využívají aktivizační vyučovací metody a jaké.
dc.format 49 s. (55 775 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vyučování cs
dc.subject vyučovací metody cs
dc.subject motivace cs
dc.subject tvořivost cs
dc.subject aktivita cs
dc.subject klasické metody vyučování cs
dc.subject aktivizační metody vyučování cs
dc.subject Teaching en
dc.subject teaching methods en
dc.subject motivation en
dc.subject creativity en
dc.subject aktivity en
dc.subject classical teaching methods en
dc.subject active teaching methods en
dc.title Aktivizační a motivační výukové metody
dc.title.alternative Activation and Motivation Teaching Methods
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jašková, Vendula
dc.date.accepted 2014-06-10
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is focused on activation teaching methods. These methods' aim is mainly to motivate pupils, develop their personalities, independence and their creativity. The theoretical part includes explanation of basic terms, definitions and classification of teaching methods, overview of activation teaching methods and prerequisites for integration of activation methods into teaching. The practical part of the thesis consists of a questionnaire survey, whether teachers use activation teaching methods and what kind of them.
dc.description.department Katedra pedagogiky a psychologie
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 35020
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-29
local.subject aktivizační metody ve výuce cs
local.subject activisation methods in education en


Files in this item

Files Size Format View
maňásková_2013_dp.pdf 1.437Mb PDF View/Open
maňásková_2013_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
maňásková_2013_op.doc 15.87Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account