Analýza konkurenceschopnosti firmy DECRO BZENEC, spol. s r.o
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Hrabec, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:06:20Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:06:20Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29396
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na konkurenceschopnost společnosti DECRO BZENEC, spol. s r.o. Teoretická část se zabývá definováním pojmů konkurence a konkurenceschopnost. Dále jsou zde popsány jednotlivé analýzy marketingového prostředí, kterými jsou analýza makrookolí, analýza mikrookolí a analýzy vnějšího prostředí podniku. V závěru teoretické části je věnována kapitola dalším analytickým nástrojům. V praktické části je představena společnost DERO BZENEC, spol. s r.o. spolu s jejími hlavními konkurenty. Je zde popsána konkurenční strategie a konkurenční výhoda společnosti. Stěžejní jsou části analýzy konkurenceschopnosti a marketingového výzkumu, díky kterým jsou navrhnuta opatření na zvýšení konkurenceschopnosti společnosti DECRO BZENEC, spol. s r.o. |
|
dc.format |
76 s. (109 513 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
Competitiveness
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
PEST Analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's Five Forces Analysis
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenceschopnosti firmy DECRO BZENEC, spol. s r.o |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Competitiveness of The Company DECRO BZENEC, spol. s r.o |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kloudová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2014-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor´s thesis is focused on the competitiveness of the company DECRO BZENEC Ltd. Theoretical part defines the concepts of competition and competitiveness. Later on thesis describes the analysis of the marketing environment, namely analysis of macro environment, analysis of micro environment and analysis of the external business environment. At the end is theoretical part devoted to other analysis tools. The practical part presents the company DECRO BZENEC Ltd. and main competitors. Thesis describes the competitive strategy and competitive advantage of the company. Main parts are competitiveness analysis and marketing research. Based on the results of the analysis, the last part of this thesis suggests provisions for improvement of the company's competitiveness. |
|
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
35427
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-05-16 |
|
local.subject |
výrobci
|
cs |
local.subject |
plastová okna
|
cs |
local.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
local.subject |
producers
|
en |
local.subject |
manufacturers
|
en |
local.subject |
plastic windows
|
en |
local.subject |
competitive advantage
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account