Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s. |
Author: |
Vytlačilová, Lucie
|
Advisor: |
Kressová, Petra
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve společnosti Lidl Česká republika v.o.s. Teoretická část bakalářské práce je věnována literárním pramenům, které se zaměřují na maloobchod, spokojenost zákazníka, jaký význam má značka pro zákazníka a na marketingový výzkum. Teoretické poznatky jsou využity v praktické části, kde je provedena analýza spokojenosti zákazníků pomocí osobního a elektronického dotazování a také pomocí pozorování. Na základě analýzy jsou uvedeny návrhy a doporučení na zvýšení spokojenosti zákazníků či na získání zákazníků nových. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/29492
|
Date:
|
2014-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
C
35568
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account