Alternativní věda a její pedagogická implikace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dolák, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Kučerová Drábková, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:07:38Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:07:38Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29642
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na rozpor mezi názorem vědeckým a názorem tzv. alternativní vědy na řešení různých životních situací. Chtěla jsem zjistit, zda by bylo možné nebo i prospěšné některé z metod alternativních věd zapojit do pedagogické praxe. Abych mohla lépe popsat a zhodnotit některé postupy alternativní vědy, rozhodla jsem se získat vlastní zkušenosti a některé metody si sama vyzkoušet. Realizovala jsem výzkum, který byl založen na řízeném rozhovoru s významnými osobnostmi z obou stran mého zájmu. Rozborem získaných odpovědí jsem se pokusila najít odpověď na otázku, zda by se mělo o záplavě esoteriky v současné společnosti nadále mlčet, varovat před ní či zdali by některé zmíněné metody nemohly být přínosem pro sociální pedagogiku. |
|
dc.format |
63 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
alternativní věda
|
cs |
dc.subject |
reiki
|
cs |
dc.subject |
hladina alfa
|
cs |
dc.subject |
Sisyfos
|
cs |
dc.subject |
Goscha
|
cs |
dc.subject |
Čtyři dohody
|
cs |
dc.subject |
smysl života
|
cs |
dc.subject |
pomoc
|
cs |
dc.subject |
alternative science
|
en |
dc.subject |
reiki
|
en |
dc.subject |
alfa level
|
en |
dc.subject |
Sisyfos
|
en |
dc.subject |
Goscha
|
en |
dc.subject |
Four agreements
|
en |
dc.subject |
meaning of life
|
en |
dc.subject |
help
|
en |
dc.title |
Alternativní věda a její pedagogická implikace |
|
dc.title.alternative |
Alternative Science and Its Educational Implications |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vavřík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2014-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis focuses on the differences between an opinion of scientific and alternative science as far as coping with various life situations is concerned. I wanted to find out whether it would be possible and also beneficial to incorporate some of the methods of alternative science into pedagogical practice. In order to be able to better describe and evaluate some procedures of alternative science, I have decided to again my own experience and try out some methods myself. I carried out a research which was based on a directed interview with some distinguished personalities from both sides of my field of interest. Through analyzing the answers which I have gathered I have tried to address the question of whether one should be quiet about an increasing amount of esoterism in today's society, warn against it or make some of the mentioned methods beneficial in the sphere of social pedagogy. |
|
dc.description.department |
Katedra společenských věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
35793
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2014-04-09 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account