Rovný přístup dětí se zdravotním postižením k inkluzívnímu, kvalitnímu a bezplatnému vzdělávání a jeho implementace v české školní praxi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rovný přístup dětí se zdravotním postižením k inkluzívnímu, kvalitnímu a bezplatnému vzdělávání a jeho implementace v české školní praxi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jílek, Dalibor
dc.contributor.author Mičánová, Dominika
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:13:43Z
dc.date.available 2015-03-08T21:13:43Z
dc.date.issued 2013-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/29700
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma Rovný přístup dětí se zdravotním postižením k inkluzívnímu, kvalitnímu a bezplatnému vzdělávání a ajeho implementace v české školní praxi se soustředí na oblastpostižených dětí v interakci se školním přostředím a na jejich vzdělávací možnosti. Práce je členěna do šesti kapitol a jednotlivé podkapitoly mají za úkol podrobnější rozpracování daných témat. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou, která obsahuje několik kazuistických případů.
dc.format 62
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zdravotní postižení cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject kazuistika cs
dc.subject Disability en
dc.subject inclusion en
dc.subject casuistry en
dc.title Rovný přístup dětí se zdravotním postižením k inkluzívnímu, kvalitnímu a bezplatnému vzdělávání a jeho implementace v české školní praxi
dc.title.alternative Equal Access of Children with Disabilities to an Inclusive, Quality and Free Education and Its Implementation in the Czech School Practice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tannenbergerová, Monika
dc.date.accepted 2014-06-04
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis on Equal access for children of disabilities to inclusive, quality and free education and its imlementation in the Czech school practice focuses on the area affected children interact with the school environment and to their educational opportunities. The thesis is divided into seven chapters and sub-chapters are each responsible for elaboration of the topics. The work is devided into a theoretical part and a particial part contains several case studies.
dc.description.department Katedra práva a právní vědy
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 35867
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2014-04-28
local.subject zdravotně postižené děti cs
local.subject integrace cs
local.subject children with disabilities en
local.subject integration en


Files in this item

Files Size Format View
mičánová_2013_dp.pdf 2.005Mb PDF View/Open
mičánová_2013_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
mičánová_2013_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account