Rovný přístup dětí se zdravotním postižením k inkluzívnímu, kvalitnímu a bezplatnému vzdělávání a jeho implementace v české školní praxi
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jílek, Dalibor
|
|
dc.contributor.author |
Mičánová, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:13:43Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:13:43Z |
|
dc.date.issued |
2013-11-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29700
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma Rovný přístup dětí se zdravotním postižením k inkluzívnímu, kvalitnímu a bezplatnému vzdělávání a ajeho implementace v české školní praxi se soustředí na oblastpostižených dětí v interakci se školním přostředím a na jejich vzdělávací možnosti. Práce je členěna do šesti kapitol a jednotlivé podkapitoly mají za úkol podrobnější rozpracování daných témat. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou, která obsahuje několik kazuistických případů. |
|
dc.format |
62 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zdravotní postižení
|
cs |
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
kazuistika
|
cs |
dc.subject |
Disability
|
en |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
casuistry
|
en |
dc.title |
Rovný přístup dětí se zdravotním postižením k inkluzívnímu, kvalitnímu a bezplatnému vzdělávání a jeho implementace v české školní praxi |
|
dc.title.alternative |
Equal Access of Children with Disabilities to an Inclusive, Quality and Free Education and Its Implementation in the Czech School Practice |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tannenbergerová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2014-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis on Equal access for children of disabilities to inclusive, quality and free education and its imlementation in the Czech school practice focuses on the area affected children interact with the school environment and to their educational opportunities. The thesis is divided into seven chapters and sub-chapters are each responsible for elaboration of the topics. The work is devided into a theoretical part and a particial part contains several case studies. |
|
dc.description.department |
Katedra práva a právní vědy |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
35867
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2014-04-28 |
|
local.subject |
zdravotně postižené děti
|
cs |
local.subject |
integrace
|
cs |
local.subject |
children with disabilities
|
en |
local.subject |
integration
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account