dc.contributor.advisor |
Hájek, Oldřich
|
|
dc.contributor.author |
Staroba, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:14:02Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:14:02Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-17 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/29734
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá využitím nových marketingových nástrojů a podporou cestovního ruchu mikroregionu Východní Slovácko. Cílem je vytvoření projektu platformy pro mikroregion, která se skládá z aplikace pro mobilní telefony, interaktivní webové mapy umístěné na internetu a propagačních materiálů. V teoretické části diplomové práce je zmíněna především problematika cestovního ruchu, moderní marketingové nástroje a jejich definice, poslední kapitola teoretické části je věnována legislativě, která se váže k těmto oblastem. Praktická část obsahuje různé analýzy, dotazníkové šetření a rozhovory s představiteli obcí. V závěru práce je řešen projekt platformy pro mikroregion Východní Slovácko. |
|
dc.format |
77 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
mobilní aplikace
|
cs |
dc.subject |
mikroregion
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
mobile applications
|
en |
dc.subject |
microregion
|
en |
dc.title |
Aplikace nových nástrojů marketingu a propagace cestovního ruchu na podporu rozvoje mikroregionu Východní Slovácko |
|
dc.title.alternative |
Application of New Marketing Tools and Promotion of Tourism for Purpopse to Support Development of the Eastern Moravian Slovakia Microregion |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nekolová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2014-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis is focused on usage of the new marketing tools for the support of tourism of the micro-region Eastern Moravian Slovakia. The target is to create the project of the programme for micro-region, which consists of a mobile application, an interactive web map placed on the websites and the promotional leaflets. In the theoretical part of the mas-ter thesis is mentioned especially the issue of tourism, marketing tools and their definitions. The last chapter of the theoretical part is focused on the legislation, which closely relates with these matters. The practical part of the thesis contains various analyses questionnaire surveys and interviews with the community representatives. In conclusion is solved the project of the programme for micro-region Eastern Moravian Slovakia. |
|
dc.description.department |
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná správa a regionální rozvoj, specializace Finanční kontrola |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Public Sector Administration and Regional Development - Financial Control |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
35914
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|