The Project of Marketing Communication Activities of Faculty of Management and Economics in Zlín for Bosnia and Herzegovina
Show full item record
No preview available
Title:
|
The Project of Marketing Communication Activities of Faculty of Management and Economics in Zlín for Bosnia and Herzegovina |
Author: |
Babović, Mirna
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Fakulta managementu a ekonomiky je součástí Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně - vcelku mladá vysoká škola, která aktivně buduje svou pověst v zahraničí, jelikož si obě instituce velmi cení internacionalizace, které již vstoupily na konkrétní mezinárodní trhy. Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně měla uspokojivý počet zahraničních studentů z Bosny a Hercegoviny. V současné době ale tato instituce nemá žádnou marketinkovou komunikaci směrem k bosenskému trhu. Tato diplomová práce je projektem marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky ve Zlíně, aby mohla úspěšně vstoupit na bosenský trh. Projekt se skládá z několika fázích realizace,mimo jiné časové analýzy, analýzy rizik a potenciální partnerství v cílovém trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30015
|
Date:
|
2014-02-22 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
36306
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account