Reklama na Internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklama na Internetu

Show full item record

No preview available
Title: Reklama na Internetu
Author: Škodíková, Pavla
Advisor: Vojtěšek, Jiří
Abstract: Tato bakalářská práce zahrnuje marketingové přístupy na trhu, které popisují postoje komerčních subjektů vůči ostatním na trhu. Cílem této práce je charakterizovat a popsat výhody a nevýhody používaných forem reklamy na Internetu a zhodnotit jejich kvalitu z pohledu účinnosti. Hlavní přínos práce spočívá v dotazníkovém šetření, zkoumající postoje a účinnost forem reklamy u běžných uživatelů Internetu. Komplexnost těchto vyhodnocených informací doplňuje průzkum pozice internetové reklamy a její efektivity na trhu z pohledu reklamních agentur. Praktické využití internetové reklamy a její cílení je zachyceno na sociálních sítích Facebook a YouTube.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30074
Date: 2014-02-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Discipline: Informační technologie v administrativě
Grade for thesis and defense: A 36389


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
škodíková_2014_dp.pdf 2.590Mb PDF View/Open
škodíková_2014_vp.pdf 139.7Kb PDF View/Open
škodíková_2014_op.pdf 190.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account