Reklama na Internetu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Reklama na Internetu |
Author: |
Škodíková, Pavla
|
Advisor: |
Vojtěšek, Jiří
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce zahrnuje marketingové přístupy na trhu, které popisují postoje komerčních subjektů vůči ostatním na trhu. Cílem této práce je charakterizovat a popsat výhody a nevýhody používaných forem reklamy na Internetu a zhodnotit jejich kvalitu z pohledu účinnosti. Hlavní přínos práce spočívá v dotazníkovém šetření, zkoumající postoje a účinnost forem reklamy u běžných uživatelů Internetu. Komplexnost těchto vyhodnocených informací doplňuje průzkum pozice internetové reklamy a její efektivity na trhu z pohledu reklamních agentur. Praktické využití internetové reklamy a její cílení je zachyceno na sociálních sítích Facebook a YouTube. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30074
|
Date:
|
2014-02-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
Discipline:
|
Informační technologie v administrativě |
Grade for thesis and defense:
|
A
36389
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account