Automatické hodnocení instancí pomocí umělých neuronových sítí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Komínková Oplatková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Plšek, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:27Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:27Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30291
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je přijít na způsob, jak lze vyhodnocovat kvalitu automobilové inzerce pomocí umělých neuronových sítí. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky neuronových sítí, obecně popisuje jednotlivé typy, topologie a učící algoritmy. Popisuje také problémy, které při učení mohou nastat. V praktické části jsou nejprve popsány technologie použité pro řešení problému a způsob, jakým se získávají data z inzertních serverů. Poté je přistoupeno k realizaci samotné neu-ronové sítě a vyhodnocení výsledků. |
|
dc.format |
71 s. (74 000) znaků |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
neuronové sítě
|
cs |
dc.subject |
data mining
|
cs |
dc.subject |
web
|
cs |
dc.subject |
crawling
|
cs |
dc.subject |
inzerce
|
cs |
dc.subject |
neural networks
|
en |
dc.subject |
data mining
|
en |
dc.subject |
web
|
en |
dc.subject |
crawling
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.title |
Automatické hodnocení instancí pomocí umělých neuronových sítí |
|
dc.title.alternative |
The Automatic Evaluation of Instances by Means of Artificial Neural Networks |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Volná, Eva |
|
dc.date.accepted |
2014-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to find a solution how to measure a quality of car advertisements using neural networks. The theoretical part contains an introduction to the topic of the neu-ral networks and generally describes their types, topologies and learning rules. It describes also problems that may occur during the learning. In the practical part used technologies are described. It describes the way how to obtain a data from advertising servers. At the end the neural network is implemented and the results are evaluated. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
36655
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-05-15 |
|
local.subject |
umělé neuronové sítě
|
cs |
local.subject |
inzerce
|
cs |
local.subject |
učící se systémy
|
cs |
local.subject |
artificial neural networks
|
en |
local.subject |
advertisements
|
en |
local.subject |
learning systems
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account