Sexismus a genderové rozdíly v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sexismus a genderové rozdíly v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Sexismus a genderové rozdíly v reklamě
Author: Šťastný, Filip
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Bakalářská práce Sexismus a genderové rozdíly v reklamě se v první, teoretické, části zabývá vysvětlením pojmů, různými náhledy na jejich problematiku a jejich vzájemným vztahem. Ve druhé, praktické, části pak formou dotazníkového průzkumu(šetření) prověřuje, nakolik jsou odpovědi respondentů shodné s teoretickými poznatky zjištěnými v teoretické části. Závěr práce pak vyhodnocuje, nakolik je oblast genderu a sexismu v reklamě žádoucí řešit jak v případech jednotlivých genderových klišé v reklamě, tak v rámci široké společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30347
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: Fx 36744


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
šťastný_2014_dp.pdf 3.130Mb PDF View/Open
šťastný_2014_vp.doc 136Kb Microsoft Word View/Open
šťastný_2014_op.doc 154.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account