Interní branding společnosti Wolters Kluwer
Show full item record
No preview available
Title:
|
Interní branding společnosti Wolters Kluwer |
Author: |
Baráková, Hana
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Bakalářská práce na téma interního brandingu společnosti Wolters Kluwer se zabývá vnímáním značky Wolters Kluwer jejími zaměstnanci. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako značka, řízení značky, firemní identita a marketingový výzkum. V praktické části se bakalářská práce zaměřuje na interpretaci dat zjištěných z výzkumné sondy realizované formou rozhovorů. Výzkumná sonda je podkladem pro interní projekt zlepšení interní komunikace ve Wolters Kluwer. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30348
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
36745
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account