Event marketing a jeho efektivní využití ve firemní komunikaci společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Borovková, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:47Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:47Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30351
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá oblastí event marketingu a jeho efektivním využitím ve firemní komunikaci společnosti. V teoretické části jsou vymezeny základní charakteristiky event marketingu, přiblížení jeho významu ve firemní komunikaci společnosti. Dále nastiňuje pro-ces plánování eventů. V druhé části práce přibližuje praktickou realizaci přípravy eventů na základě porovnání třech vybraných eventů, Zaměřuje se na specifika jednotlivých druhů eventů, která mají vliv na bezproblémový průběh akcí. |
|
dc.format |
56 s.,3 s. (82 100 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Event
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
firemní komunikace
|
cs |
dc.subject |
druhy eventů
|
cs |
dc.subject |
realizace eventů
|
cs |
dc.subject |
Event
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
corporate communication
|
en |
dc.subject |
types of events
|
en |
dc.subject |
implementation of events
|
en |
dc.title |
Event marketing a jeho efektivní využití ve firemní komunikaci společnosti |
|
dc.title.alternative |
Event Marketing and Its Effective Use in Corporate Communication |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burgr, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the field of event marketing and its effective use in corporate communications. In the theoretical part the basic characteristics of event marketing are descibed and its importance in corporate communications is shown. Also it outlines the process of planning events. In the second part of the thesis the practical implementation of events is shown by comparing the three chosen events. Ii is focused on the specifics of individual types of events, which can affect the smooth course of events. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36748
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account