Marketingová komunikace Azylového domu Samaritán Otrokovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Azylového domu Samaritán Otrokovice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Evjáková, Radka
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:17:50Z
dc.date.available 2015-03-08T21:17:50Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30360
dc.description.abstract Práce pojednává o marketingové komunikaci neziskové organizace Azylový dům Samaritán služby lidem bez domova. Cílem práce je porovnání on-line propagace Azylového domu Samaritán s podobnou neziskovou organizací působící ve stejném regionu a primární výzkum znalosti organizace a jejích služeb u občanů města Otrokovice. A z výsledků pak vyvodit možné východiska pro budoucí propagaci Azylového domu Samaritán.
dc.format 63 s. (87 419)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nezisková organizace cs
dc.subject historie neziskových organizací v ČR cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komparační analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject Non-profit organization en
dc.subject history of non-profit organizations in the Czech Re-public en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communications mix en
dc.subject comparative analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject survey en
dc.title Marketingová komunikace Azylového domu Samaritán Otrokovice
dc.title.alternative Marketing Communication of the Samaritan Shelter Otrokovice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2014-05-22
dc.description.abstract-translated This work deals with marketing communications nonprofit organization Samaritan Shelter - services for homeless people. The aim of the study is to compare on-line promotion of a shelter Samaritan with a similar non-profit organization operating in the same region and primary research knowledge organization and its services to the citizens of Otrokovice and then deduced from the results of possible outcomes for the future promotion of a shelter Samaritan. Non-profit organization, history of non-profit organizations in the Czech Re-public, marketing mix, communications mix, comparative analysis, marketing research, survey
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36757
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
evjáková_2014_dp.pdf 1.959Mb PDF View/Open
evjáková_2014_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open
evjáková_2014_op.doc 155.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account