Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Stejskalová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:17:56Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:17:56Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30387
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu se v teoretické části zabývá vymezením media relations jako jedné z disciplín public relations, před-stavením nejběžnějších nástrojů media relations, vymezením pojmu publicita a nastíněním možností pro měření efektivity media relations. Analytická část práce je založena na analýze publicity, kterou agentura CzechTourism získala v českých médiích v souvislosti se svým projektem Rebranding a marketingová podpora příjezdového cestovního ruchu za sledované období první fáze projektu let 2011 až 2012. Cílem práce je zhodnotit media relations na základě získané publicity. |
|
dc.format |
61 s. (78 126 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
media relations
|
cs |
dc.subject |
publicita
|
cs |
dc.subject |
mediální analýza
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
efektivita media relations
|
cs |
dc.subject |
media relations
|
en |
dc.subject |
publicity
|
en |
dc.subject |
media analysis
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
evaluation of media relations
|
en |
dc.title |
Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu |
|
dc.title.alternative |
Publicity of the CzechTourism Agency (Media Analysis) |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor theses is the publicity of the Czech Tourist Board during the first part of the rebranding period. The theoretical part describes media relations as a discipline of public relations and the basic instruments of media relations. Then the term of publicity is explained as well as the methods of evaluation of media relations. The analythical part of the theses presents the results of the media analysis based on publicity of CzechTourism gained during 2011 and 2012. The aim of the theses is to evaluate the media relations of the company based on the analysis of its publicity. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36788
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account