Firemní filantropie jako součást společenské odpovědnosti společnosti FONERGY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Firemní filantropie jako součást společenské odpovědnosti společnosti FONERGY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Horáková, Lenka
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:00Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:00Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30402
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je návrh vhodných filantropických projektů a komunikační strategie pro společnost FONERGY, která je dodavatelem elektřiny a plynu v regionu Slovácko. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, jako je společenská odpovědnost firem, firemní filantropie a podnikatelská etika. V praktické části jsou provedeny tři průzkumy, dva jsou zaměřené na komunikaci společenské odpovědnosti a firemní filantropie firem v oblasti energetiky a firem podnikajících v regionu Slovácko. Třetím průzkumem jsou polostrukturované rozhovory s obyvateli regionu, na základě kterých byly vybrány cílové skupiny podpory, pro které jsou v projektové části navrženy konkrétní filantropické aktivi-ty.
dc.format 107 s. (141 232 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Společenská odpovědnost firem cs
dc.subject stakeholdeři cs
dc.subject firemní filantropie cs
dc.subject nástroje firemní filantropie cs
dc.subject podnikatelská etika cs
dc.subject Corporate social responsibility en
dc.subject stakeholders en
dc.subject corporate philanthropy en
dc.subject corporate philanthropy tools en
dc.subject business ethics en
dc.title Firemní filantropie jako součást společenské odpovědnosti společnosti FONERGY
dc.title.alternative Corporate Philantropy as Part of the FONERGY Social Responsibility Programme
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to propose proper philanthropic projects including communication strategy for the FONERGY, gas and electricity supplier from the Moravian Slovakia re-gion. In the theoretical part, there are basic terms such as corporate social responsibility, corporate philanthropy and business ethics defined. In the practical part, there are three marketing researches analyzed, of which two were focused on the social responsibility and corporate philanthropy communication of the energy suppliers and companies based in the Moravian Slovakia region. The third research consists of semi-structured interviews with inhabitants of the region. On the basis of the interviews target groups of support and spe-cific philanthropic activities were chosen and proposed in the project part of the thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36811
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-17


Files in this item

Files Size Format View
horáková_2014_dp.pdf 2.473Mb PDF View/Open
horáková_2014_vp.doc 151Kb Microsoft Word View/Open
horáková_2014_op.doc 205Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account