dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Janovská, Dana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:02Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:02Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30405
|
|
dc.description.abstract |
Objektem analýzy diplomové práce je interní komunikace ve vazbě na firemní kulturu a jeji vliv na postoje a hodnoty zaměstnanců ve zvolené energetické firmě. Teoretická část definuje náměty a metody v oblasti interní komunikace, firemní kultury, motivace, interních PR a marketingového výzkumu pro následnou analýzu. V praktické části je identifikace vybrané firmy podle pasáží uvedených v teoretické části, metodika vlastního průzkumného šetření, analýza získaných dat s verifikací výzkumných otázek. Obsahem projektové části je identifikace silných a slabých stránek vnitřního prostředí firma, včetně hrozeb a příležitostí a vypracování návrhu koncepce pro zefektivnění interní komunikace ve vazbě na firemní kulturu v analyzované organizaci a při využití nástrojů interních PR. |
|
dc.format |
98 s., 37 s. (126 247 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
firemní cíle
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
corporate goals
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
ananlysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy |
|
dc.title.alternative |
Effect of Individual Forms of Internal PR on Corporate Culture, Attitudes and Values of the Employees of a Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this master´s thesis is to analyse the internal communication in relation to the corporate culture and its effect on the attitudes and values of the employees of the selected company of energy. The theoretical part definces topics and methods in the area of teh internal communication, the corporate culture, the motivation, internal PR and the marketing research for the purposes of the subsequent analysis. The practical part includes the specific company´s identification according to the passages presented in the theoretical part, the respektive survey methodology, the asquired data analysis together with the survey questions´verfication. The project part contains the identification of the strengths and weakness of the internal enviroment of the company, including the threats and opportunities, and teh preparation of a proposal for a strategy to improve the effectiveness of the internal communication with a view to the organization´s corporate structure, using internal PR tools. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36814
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-18 |
|