Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Janovská, Dana
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:02Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:02Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30405
dc.description.abstract Objektem analýzy diplomové práce je interní komunikace ve vazbě na firemní kulturu a jeji vliv na postoje a hodnoty zaměstnanců ve zvolené energetické firmě. Teoretická část definuje náměty a metody v oblasti interní komunikace, firemní kultury, motivace, interních PR a marketingového výzkumu pro následnou analýzu. V praktické části je identifikace vybrané firmy podle pasáží uvedených v teoretické části, metodika vlastního průzkumného šetření, analýza získaných dat s verifikací výzkumných otázek. Obsahem projektové části je identifikace silných a slabých stránek vnitřního prostředí firma, včetně hrozeb a příležitostí a vypracování návrhu koncepce pro zefektivnění interní komunikace ve vazbě na firemní kulturu v analyzované organizaci a při využití nástrojů interních PR.
dc.format 98 s., 37 s. (126 247 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject firemní cíle cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject motivace cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject internal communication en
dc.subject corporate goals en
dc.subject corporate culture en
dc.subject motivation en
dc.subject ananlysis en
dc.subject marketing research en
dc.title Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
dc.title.alternative Effect of Individual Forms of Internal PR on Corporate Culture, Attitudes and Values of the Employees of a Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated The objective of this master´s thesis is to analyse the internal communication in relation to the corporate culture and its effect on the attitudes and values of the employees of the selected company of energy. The theoretical part definces topics and methods in the area of teh internal communication, the corporate culture, the motivation, internal PR and the marketing research for the purposes of the subsequent analysis. The practical part includes the specific company´s identification according to the passages presented in the theoretical part, the respektive survey methodology, the asquired data analysis together with the survey questions´verfication. The project part contains the identification of the strengths and weakness of the internal enviroment of the company, including the threats and opportunities, and teh preparation of a proposal for a strategy to improve the effectiveness of the internal communication with a view to the organization´s corporate structure, using internal PR tools.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36814
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
janovská_2014_dp.pdf 5.175Mb PDF View/Open
janovská_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
janovská_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account