Analýza konzumních apelů v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza konzumních apelů v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka |
Author: |
Junková, Alice
|
Advisor: |
Šramová, Blandína
|
Abstract:
|
Diplomová práce si klade za cíl analyzovat konzumní apely v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka. Teoretická část obsahuje kritickou rešerši odborné literatury u nosných témat: televizní vysílání, reklama, konzumerismus a jeho negativní důsledky ve vztahu k dětem, konzumní apely. Výzkum v praktické části je zaměřen na vybrané období vysílání tří televizních kanálů: ČT :D, TV Barrandov a TV Smíchov. Výsledkem první etapy výzkumu je kvantifikace reklamy ve vysílání. Ve druhé etapě je zkoumáno 275 reklamních spotů na hračky metodou obsahové analýzy. Výsledkem je analýza konzumních apelů v televizním vysílání zaměřeném na dětského diváka. V rámci interpretace analýzy jsou shrnuty dosažené výsledky a možné pokračování výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30407
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
36816
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account