Implementace utility marketing inovační jednotky do prostředí mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett
Show full item record
No preview available
Title:
|
Implementace utility marketing inovační jednotky do prostředí mezinárodní reklamní agentury Leo Burnett |
Author: |
Pavlečka, Václav
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Tato práce popisuje implementaci utility marketing inovační jednotky Farmhouse do prostředí mezinárodní komunikační agentury Leo Burnett od stádia ideového záměru, přes přehled trhu, nastavení interních procesů až po přípravu komunikační kampaně ke spuštění provozu inovač-ní jednotky. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu utility marketing, jeho zařazení k příbuzným pojmům v rámci teorie marketingové komunikace. Dále řeší rozšíření portfolia nabízených služeb agentury po začlenění inovační jednotky. Cílem praktické části je nastavení procesů uvnitř agentury Leo Burnett, nastavení procesů v rámci inovační jednotky, vzájemná spolupráce obou značek. Výzkum se soustředí na využitelnost jednotky Farmhouse. Hlavní otázkou je, zda utility marketing inovační jednotka dovede zvýšit atraktivitu komunikační agentury, zda může být její existence jedinečným prodejním argumentem a zda se na trhu značka Farmhouse a její produkty úspěšně etabluje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30420
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
36830
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account