Programové synergie mezi rádiem a televizí
Show full item record
No preview available
Title:
|
Programové synergie mezi rádiem a televizí |
Author: |
Pistolas, Michal
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá synergickými procesy mezi programem rádia a televize v rámci společného mediálního domu. V teoretické části je věnována pozornost situaci na českém rozhlasovém a televizním trhu, vymezení klíčových pojmů a úvodu do problematiky synergických procesů. Praktická část představuje sledovaná média, Rádio Čas a Televizi Relax, a popisuje postup kvantitativní analýzy mediálního obsahu se zaměřením na jeho provázanost mezi těmito subjekty z hlediska programu i lidské práce. Práce dále definuje typy synergií, které se liší mírou i komplexností a prezentuje výsledky šetření. Projektová část nabízí řešení, která povedou k navýšení sdíleného obsahu mezi rádiem a televizí za předpokladu nižších nákladů a vyšší efektivity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30421
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
36832
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account