dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Plassová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:07Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:07Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30422
|
|
dc.description.abstract |
Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingové komunikace. Cílem této diplomové práce je poznání potřeb jednak držitelů permanentních vstupenek na domácí zápasy HC PSG Zlín, jednak těch, kteří si kupují standardní jednorázové vstupenky, dále identifikování jejich motivací k nákupu, zjištění jejich vztahu a postoje k nástrojům marketingové komunikace HC PSG Zlín a následné zohlednění těchto skutečností při přípravě projektu, kterým by mělo být dosaženo zvýšení prodejů permanentních vstupenek, resp. zvýšení průměrné návštěvnosti domácích zápasů HC PSG Zlín na Zimním stadionu Luďka Čajky v následující sezóně. V teoretické části je definován vztah člověka ke sportu, sportovní marketing z hlediska sportovních organizací, pojednáno o sportu ve Zlíně, hokejovém klubu HC PSG Zlín a nastíněn postup při realizaci kvalitativního výzkumu in-depth rozhovorů. Obsahem praktické části jsou pak analýzy hloubkových rozhovorů vedených s oběma zmiňovanými skupinami hokejových fanoušků. Poslední část této práce se věnuje prezentaci projektu zohledňujícího výstupy praktické části, jehož účelem je optimalizace nástrojů marketingové komunikace HC PSG Zlín pro nadcházející sezónu s cílem zvýšení prodejů permanentních vstupenek, resp. zvýšení průměrné návštěvnosti domácích zápasů na Zimním stadionu Luďka Čajky. |
|
dc.format |
89 s. (132 829 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sport
|
cs |
dc.subject |
hokej
|
cs |
dc.subject |
Zlín
|
cs |
dc.subject |
sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
sportovní organizace
|
cs |
dc.subject |
hokejový klub
|
cs |
dc.subject |
historie hokeje
|
cs |
dc.subject |
image hokeje
|
cs |
dc.subject |
HC PSG Zlín
|
cs |
dc.subject |
Zimní stadion Luďka Čajky
|
cs |
dc.subject |
sportovní fanoušek
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
permanentní vstupenka
|
cs |
dc.subject |
JEDNA VÍRA
|
cs |
dc.subject |
JEDEN TÝM
|
cs |
dc.subject |
JEDEN CÍL
|
cs |
dc.subject |
sport
|
en |
dc.subject |
hockey
|
en |
dc.subject |
Zlin
|
en |
dc.subject |
sports marketing
|
en |
dc.subject |
sports organisations
|
en |
dc.subject |
hockey club
|
en |
dc.subject |
hockey history
|
en |
dc.subject |
hockey image
|
en |
dc.subject |
HC PSG Zlin
|
en |
dc.subject |
Ludek Cajka Winter stadium
|
en |
dc.subject |
sports fan
|
en |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.subject |
season ticket
|
en |
dc.subject |
ONE FAITH
|
en |
dc.subject |
ONE TEAM
|
en |
dc.subject |
ONE GOAL
|
en |
dc.title |
Význam PR v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingové komunikace |
|
dc.title.alternative |
Importance of PR in the Integration of Marketing Communications and its Impact on the Effectiveness of Other Marketing Communication Tools |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The importance of Public Relations in the integration of marketing communications and it's influence on the effectivity of other marketing communication tools. The aim of the diploma thesis is to reveal the needs of both the holders of the HC PSG Zlin season tickets and the buyers of standard one-time tickets and the identification of their motivation to buy, finding out their relation and attitude to the HC PSG Zlin marketing communication tools and consecutive taking of these facts into account during the preparation of the project, which should accomplish the rise in the season ticket sale and the increase in the average attendance of the he HC PSG Zlin home matches, that take place at the Ludek Cajka Winter stadium during the following season. In the teoretical part of the thesis the relationship of man and sport is defined as well as sports marketing from the sport organisations point of view, the sport in Zlin and hockey club HC PSG Zlin is introduced, and the process of carrying out the qualitative research - in-depth interviews - is presented. The practical part pursues the analysis of the in-depth interviews, which were conducted with the two previously mentioned hockey fan groups. The final part of this thesis consists of the presentation of the project taking into account the outcomes of the practical part. The purpose of the project is to optimise the HC PSG Zlin marketing communication tools for the upcoming season, aiming at the rise in the season ticket sale and the increase in the average attendance of the he HC PSG Zlin home matches, that take place at the Ludek Cajka Winter stadium. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36833
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-15 |
|