Budování značky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Budování značky |
Author: |
Švábová, Markéta
|
Advisor: |
Horňák, Pavel
|
Abstract:
|
Cílem práce je charakteristika obchodní značky, specifikace postupu a výběru nástrojů pro budování značky. Práce obsahuje teoretické rámce, interní, externí analýzy a marketingový plán budování značky dámské obuvi Asylum. Teoretická část práce obsahuje relevantní poznatky z odborné literatury, zejména z oblastí charakteristiky a budování obchodní značky. Praktická část se zabývá rozborem současné situace a predikcí vývoje v obuvnickém sektoru, interních analýz značky, analýz cílových skupin a konkurence. Výsledky těchto analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Projektová část obsahuje plán nové produktové i marketingové strategie značky Asylum pro sezónu jaro-léto 2014. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30431
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
36843
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account