Marketingový plán Rodinné pražírny Laura Coffee
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový plán Rodinné pražírny Laura Coffee |
Author: |
Šimík, Michal
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Předmětem diplomové práce je roční marketingový plán firmy Rodinná pražírna Laura Coffee pro rok 2015. Cílem práce je vytvořit soubor plánů, který odpovídá na otázku rozvoje firmy v oblasti marketingových aktivit. Práce má díky analýzám vnést ucelený pohled na aktivity společnosti. První část práce je zaměřena na sběr teoretických informací o marketingovém plánování. Druhá část práce je věnována analýzám nezbytných pro marketingové plánování. Poslední - projektová část předkládá návrh konkrétního marketingového plánu na následující rok. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30434
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
36851
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account