Marketingové komunikace a faktory výběru klubové dovolené CK Fischer, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Bendová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:13Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:13Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30436
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci CK Fischer, a.s. a na faktory ovlivňující výběr klubové dovolené této cestovní kanceláře. Teoretická část obsahuje základní poznatky z oblasti cestovního ruchu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu a marketingového mixu. Praktická část přímo navazuje na část teoretickou a představuje CK Fischer, a.s. a její marketingový mix. V závěru jsou na základě poznatků zjištěných z rozboru marketingového mixu a dotazníkového šetření navrhnuta vlastní doporučení ke zlepšení marketingové komunikace cestovní kanceláře. |
|
dc.format |
66 s. (85 833 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
cestovní kancelář
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
balíčky služeb
|
cs |
dc.subject |
programování
|
cs |
dc.subject |
lidé
|
cs |
dc.subject |
partnerství
|
cs |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.subject |
travel agency
|
en |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
place
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
packaging
|
en |
dc.subject |
programming
|
en |
dc.subject |
people
|
en |
dc.subject |
partnership
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace a faktory výběru klubové dovolené CK Fischer, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications and Selection Criteria for the Fischer Travel Agency Club Holiday |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on a marketing communication of CK Fischer, a.s. and selection cri-teria of the Fischer club's holiday. Theoretical part contains basic knowledge in the field of tourism, marketing services, tourism marketing and the marketing mix. The practical part is directly linked to a theoretical and represents CK Fischer, a.s. and its marketing mix. In the end, there are designed my own recommendations to improve marketing communications of the travel agency based on analysis of the marketing mix and questionnaire survey |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36853
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account