Vliv komunikačních nástrojů na seniory
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Bogarová, Daniela
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:14Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:14Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30438
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá vlivem komunikačních nástrojů na seniory. Cílem práce je zjistit, jak efektivně komunikovat se seniory pomocí správné volby nástrojů komunikačního mixu. V teoretické části je popsána pozice seniorů v kontextu populace, marketingu i médií a je definován pojem senior pro tuto práci. Na ni navazuje kapitola věnovaná komunikačnímu mixu a závěrečná část se týká nákupního chování. V metodologické části je shrnut popis výzkumu a jeho realizace skrze individuální rozhovory s danou cílovou skupinou. V praktické části jsou pak popsány a analyzovány výsledky výzkumu a na ně navazující ponaučení a doporučení. |
|
dc.format |
62 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Senior
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
PR
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
Senior
|
en |
dc.subject |
communication tools
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.title |
Vliv komunikačních nástrojů na seniory |
|
dc.title.alternative |
Influence of Communication Tools on Senior Citizens |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is dedicated to an influence of communication tools on seniors. The aim of this work is to find out how to efficiently communicate with seniors through the right choice of the communication tools and why. The theoretical part describes the position of seniors in context of population, marketing and media and defines the concept senior for the purpose of this thesis. Following chapter is dedicated to the communication mix and the last part to the consumer behaviour. In the metodology part the describtion of the research and its realization through individual interviews with given target group is summarized. The practical part describes and analyzes results of the research and proposes advices and suggestions based on them. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36855
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2014-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account