Marketingový potenciál výstav v Galerii umění Prostějov
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový potenciál výstav v Galerii umění Prostějov |
Author: |
Flaschková, Alžběta
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce pojednává o problematice fundraisingu v oblasti kultury. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány pojmy související s fundraisingem a sponzoringem kulturních institucí a zmapovaná současná situace v této oblasti. V praktické části seznamuje s konkrétními fundraisingovými metodami Galerie umění Prostějov. Zabývá se také přímo sponzory- jejich důvody a motivací galerii podpořit. V konečné fázi přináší návrhy konkrétních řešení a doporučení k zefektivnění fundraisingových aktivit a komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30445
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
36864
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account