Analýza poptávky po novém produktu firmy Profonda Culina, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza poptávky po novém produktu firmy Profonda Culina, s.r.o. |
Author: |
Tomečková, Petra
|
Advisor: |
Mahdal, Marek
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce bude provést marketingový průzkum pro rozšíření nabídky produktů firmy Profonda Culina, s. r. o., který bude nabízet nový druh etiket na zavařeniny. Teoretická část práce bude zaměřena na vymezení souvisejících marketingových pojmů a pojmů marketingového výzkumu. Analytická část práce se bude zabývat aplikací zvolených analýz a celkovým zhodnocením nasbíraných informací. Poznatky získané těmito metodami pomohou firmě získat informace nezbytné pro rozhodnutí, zda tento výrobek uvést na trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30446
|
Date:
|
2014-03-14 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
36866
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account