Zlín Film Festival a jeho eventové aktivity
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Hasalová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:19Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:19Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30455
|
|
dc.description.abstract |
ABSTRAKT Cílem bakalářské práce je analýza eventu Enapo den, který je organizován v rámci Zlín Film Festivalu. Teoretická část práce je tvořena definicemi základních pojmů event marketingu a jeho zařazením do komunikačního mixu. Dále je zde zmíněna typologie eventů a specifika jejich organizace v oblasti kultury. V praktické části je vybraný event analyzován a postaven do konfrontace s odbornou literaturou a v ní uvedenými zásadami pro úspěšný event marketing. Výzkumné šetření je věnováno preferencím cílové skupiny pro náplň eventu určeného dětem. Výstupem práce je doporučení pro náplň programu druhého roční-ku Enapo dne. |
|
dc.format |
73 s. (90 849 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
integrovaný event marketing
|
cs |
dc.subject |
Zlín Film Festival
|
cs |
dc.subject |
doprovodný program
|
cs |
dc.subject |
Enapo
|
cs |
dc.subject |
Enapo den
|
cs |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
integrated event marketing
|
en |
dc.subject |
Zlin Film Festival
|
en |
dc.subject |
accom-panying programme
|
en |
dc.subject |
Enapo
|
en |
dc.subject |
Enapo Day
|
en |
dc.title |
Zlín Film Festival a jeho eventové aktivity |
|
dc.title.alternative |
Zlín Film Festival and its Event Activities |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2014-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this dissertation is the analysis of the event called Enapo which takes place during the Zlin Film Festival. The theoretical part consists of definitions of the basic concepts of marketing events and how they fit into the communication mix. In addition, the typology of these events and the specifics of their organisation in the cultural sphere are discussed. The practical part analy-ses the chosen event and compares it with the principles for successful event marketing as presented in professional literature on marketing. The research focuses on the preferred target group, children, which the event aims to attract. The conclusion recommeds what the programme for the second Enapo Day should be. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36876
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account