Nákupní proces vysokoškolských studentů při nákupu knih

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nákupní proces vysokoškolských studentů při nákupu knih

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Jamborová, Kateřina
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:20Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:20Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30459
dc.description.abstract Teoretická část práce se věnuje nákupnímu procesu a knihám. Konkrétněji se jedná o nákupní chování, rozhodování, o zákazníka jakožto cílovou skupinu při záměru společnosti udržet si jej. Dále pak vývoj prodeje, a to se zaměřením na produkt, kterým je i kniha, a cenu, jež je důležitá při jakékoliv formě prodeje. Následuje samostatná kapitola věnovaná knihám, obsahující jejich definice a základní dělení. Součástí teoretické části je také popis marketingového výzkumu, který bude použit pro účely práce, tedy dotazníkové šetření za pomoci internetové služby Vyplňto.cz. Praktická část se zaměřuje na nákupní proces vysokoškolských studentů. Nejprve jsou zde popsáni respondenti výzkumu, vysokoškolští studenti. Poté se jedna kapitola věnuje českému knižnímu trhu a Čechům čtenářům. Následuje popis, vyhodnocení dotazníkového šetření a zhodnocení získaných výsledků.
dc.format 61 s. + 26 s.příloh,102236 zn.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-knihy cs
dc.subject kniha cs
dc.subject knižní trh cs
dc.subject nákup cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject nákupní proces cs
dc.subject produkt cs
dc.subject rozhodování cs
dc.subject student cs
dc.subject tištěné knihy cs
dc.subject trh cs
dc.subject vysoká škola cs
dc.subject vysokoškolský student cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject e-books en
dc.subject book en
dc.subject book market en
dc.subject purchase en
dc.subject purchase behavior en
dc.subject purchase process en
dc.subject product en
dc.subject opting en
dc.subject student en
dc.subject printed books en
dc.subject market en
dc.subject university en
dc.subject academic student en
dc.subject customer en
dc.title Nákupní proces vysokoškolských studentů při nákupu knih
dc.title.alternative Shopping Behavior During the Purchase of Books by Academic Students
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2014-05-19
dc.description.abstract-translated The theoretical part is devoted to shopping processes and books. This part is focused to customer as a target group for the company which wants to hold him, shopper's behavior and decision-making. Theoretical part continues with describing line of sell, focused on a book as a product and it's price, which is important in every form of sell. Next chapter is dedicated to books with their definitions and basic sorts. You can find here the description of the marketing research as well. The marketing research was utilized for the investigation via the internet questionnaire (internet service Vyplňto.cz was used for this work). The practical part is aimed at shopping behavior of the academic students. Firstly there are described respondents of the research, the academic students. Next chapter is dedicated to the Czech book market and the Czech readers. Description, evaluation and utilization of the results of the questionnaire's investigation follow.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36880
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-23


Files in this item

Files Size Format View
jamborová_2014_dp.pdf 1.693Mb PDF View/Open
jamborová_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word View/Open
jamborová_2014_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account