Sociální sítě - jejich využití pro malé a střední společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Kvapilík, Patrik
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:22Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:22Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30468
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá tématem využití sociálních sítí pro malé a střední společnosti. V teoretické části čtenáře seznamuje s nejvýznamnějšími sociálními sítěmi současnosti, jejich nástroji a možnostmi, které firmám nabízí. V praktické části pak zkoumá, v jaké míře a jakým způsobem firmy ve zlínském okrese sociální sítě využívají. Projektová část práce je zaměřena na analýzu jejich reálného využití ve vybraných společnostech a návrhy možných zlepšení. Na tomto základě jsou v závěru vyvozena obecná doporučení pro smysluplnou firemní komunikaci v prostředí sociálních sítí. |
|
dc.format |
58 + 4 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
malé a střední podnikání
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Twitter
|
cs |
dc.subject |
Google+
|
cs |
dc.subject |
YouTube
|
cs |
dc.subject |
LinkedIn
|
cs |
dc.subject |
Pinterest
|
cs |
dc.subject |
Foursquare
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
social networking sites
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
small and medium-sized business
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Twitter
|
en |
dc.subject |
Google+
|
en |
dc.subject |
YouTube
|
en |
dc.subject |
LinkenIn
|
en |
dc.subject |
Pinterest
|
en |
dc.subject |
Foursquare
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.title |
Sociální sítě - jejich využití pro malé a střední společnosti |
|
dc.title.alternative |
Possibilities of Use of Social Networking Sites for Small and Medium-sized Companies |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the topic of usage of social networking websites for the small and medium-sized companies. The theoretical part apprises the readers with the most important nowadays social networks, their tools and possibilities that they offer to companies. The practical part looks into the amount and ways of the usage of social networking websites by the companies in Zlín County. The project part is focused on the analysis of the real utilization in the chosen concrete companies and ides to possible improvement. In conclusion there is the base of general rules for the meaningful corporate communication through the social networks. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36889
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account