Marketingová komunikace Mistrovství světa ve florbalu 2013
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace Mistrovství světa ve florbalu 2013 |
Author: |
Lustigová, Lucie
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Bakalářská práce zkoumá efektivitu komunikace a použitých marketingových nástrojů v rámci projektu "Mistrovství světa ve florbalu 2013" v České Republice. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy, nástroje marketingové komunikace a marketingový výzkum, sekundární a komparativní analýza. Teoretická část představuje východiska pro tvorbu praktické části. Praktická část se věnuje představení projektu Mistrovství světa ve florbalu. Dále jsou analyzována a interpretována data sekundární a komparativní analýzy dvou zvolených výzkumných projektů. Analýza se snaží zaznamenat a vyhodnotit změny, různého používání marketingových nástrojů. Praktickým přínosem práce bude vyhodnocení efektivity jednotlivých marketingových nástrojů vzhledem při pořádání sportovní akce. Na základě výsledků z průzkumu jsou vyvozeny závěry a odpovězeno na výzkumné otázky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30471
|
Date:
|
2014-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
36892
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account