Augmentová realita - vliv AR aplikace IKEA na nákupní chování zákazníků
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Mokrý, Václav
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:24Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:24Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30475
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tématem vlivu technologie augmentové reality na nákupní rozhodovací proces. Jejím hlavním cílem je zjistit, do jaké míry a jestli vůbec využívají stávající i potenciální zákazníci společnosti IKEA mobilní aplikaci IKEA katalog 2014. Teoretická část začíná vymezením pojmů. Dále pojednává jak o historii a vývoji augmentové reality, tak o současných trendech a možnostech využití této technologie. Stejně tak je zde popsáno propojení augmentové reality, marketingových komunikací a mobilního marketingu.V závěru teoretické části je rozebráno nákupní chování spotřebitele. Výstupy prvního výzkumu ukazují, v jaké míře a za jakým účelem je aplikace používána. Druhý výzkum se věnuje samotnému ovlivňování nákupního chování aplikací s augmentovou realitou. |
|
dc.format |
72 s. (76 614 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
augmentová realita
|
cs |
dc.subject |
AR
|
cs |
dc.subject |
mobilní marketing
|
cs |
dc.subject |
nákupní rozhodovací proces
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
augmented reality
|
en |
dc.subject |
AR
|
en |
dc.subject |
mobile marketing
|
en |
dc.subject |
shopping behavior
|
en |
dc.subject |
shopping decision-making process
|
en |
dc.title |
Augmentová realita - vliv AR aplikace IKEA na nákupní chování zákazníků |
|
dc.title.alternative |
Augmented Reality - Impact of the IKEA AR Application on Consumers' Shopping Behavior |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Káčerková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2014-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the influence of augmented reality on shopping decision-making process. Its main objective is to determine whether potential and existing customers of IKEA know and use the mobile application IKEA catalog 2014. The theoretical part begins by defining terms. It furthermore deals with history and development as well as current trends and opportunities of augmented reality. The connection of augmented reality, marketing communication and mobile marketing belongs to this section as well. At the end of the theoretical part a customer's shopping behaviour is analysed. Outputs of the first research show how much the application is used and what the purpose to use it is. The second research focuses on the influence which the application has on a customer's shopping behaviour. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36896
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account