dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Šidlo, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:28Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:28Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30488
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část bakalářské práce se věnuje sociální reklamě, její historii, jednotlivým cílům, etickým aspektům a její úloze v sociálním marketingu. Stejně tak pojednává o problematice ambientních médií, jejich začlenění do klasifikace reklamních nosičů a charakteristických vlastnostech, podle nichž jsou děleny na několik typů. Obě tato témata jsou následně propojena v úvodu praktické části, kde je uvedeno několik ukázek realizovaných sociálních kampaní využívajících ambientní média. Díky tomu je následně vybrána vhodná sociální kampaň, které se týká realizovaný marketingový průzkum. Ten je zaměřen na komunikační efekt zkoumaného ambientního média s cílem zjistit, jestli v případě dané kampaně může ambientní médium sloužit jako primární zdroj informací sociální kampaně. |
|
dc.format |
64 s. (82 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
ambientní média
|
cs |
dc.subject |
ambientní reklama
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
guerillová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Amnesty International
|
cs |
dc.subject |
Greenpeace
|
cs |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
non-profit organizations
|
en |
dc.subject |
ambient media
|
en |
dc.subject |
ambient advertising
|
en |
dc.subject |
guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
guerilla comunication
|
en |
dc.subject |
Amnesty International
|
en |
dc.subject |
Greenpeace
|
en |
dc.title |
Využití ambientních médií v sociální reklamě |
|
dc.title.alternative |
Use of Ambient Media in Social Advertising |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šula, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2014-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of this bachelor thesis deals with social advertising, its history, particu-lar purposes, ethical aspects and its role in social marketing. The issue of ambient media, their inclusion in the classification of advertising media and characteristic features is elabo-rated as well. Both of these topics are linked in the introduction of practical part, which contains some examples of social campaigns using ambient media. Subsequently the ap-propriate social campaign, which the marketing research relates, is selected. The research focuses on communication effect of ambient media in purpose to determine if the ambient media can be a primary source of information in social campaign |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36910
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|