Možnosti a využití kinoreklamy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Vrzala, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:29Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:29Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30492
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na zjištění efektivity jednosálových kin v rámci mediamixu v České republice. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů z oblasti marketingových komunikací, charakteristikou marketingového mixu, mediamixu a specifikací metod měře-ní investic do médií. Tato část také vymezuje pojem kino jako médium. Praktická část se zabývá možnostmi využití jednosálových kin v rámci marketingové komunikace. Součástí práce jsou také hloubkové rozhovory s klienty a mediálními agenturami, kteří jednosálová kina v rámci svých reklamních kampaní využívají. Na základě hloubkových rozhovorů je možné určit efektivitu tohoto média. |
|
dc.format |
68 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Jednosálová kina
|
cs |
dc.subject |
kinoreklama
|
cs |
dc.subject |
kino
|
cs |
dc.subject |
mediamix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
hloubkový rozhovor
|
cs |
dc.subject |
mediální agentura
|
cs |
dc.subject |
médium
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
Single-screen cinemas
|
en |
dc.subject |
Cinema advertising
|
en |
dc.subject |
cinema
|
en |
dc.subject |
mediamix
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
in-depth interview
|
en |
dc.subject |
media agency
|
en |
dc.subject |
medium
|
en |
dc.subject |
efectivity
|
en |
dc.title |
Možnosti a využití kinoreklamy |
|
dc.title.alternative |
Possibilities and Use of Cinema Advertising |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Boušková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2014-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is targeted on finding efectivity of the single-screen cinemas in the mediamix in the Czech Republic. Teoretical part is engaged by defining of terms of marke-ting communications, characteristic of the marketing mix, media mix specifications and methods of measurement of investments in the media. This part also defined the concept of cinema as a medium. The practical part covers the use of the single-screen cinemas in the marketing communications. Part of this work are also in-depth interviews with clients and media agencies who use single-screen cinemas as a part of their advertising campaigns. The effectiveness of this medium is determined by this in-depth interviews. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36914
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2014-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account