dc.contributor.advisor |
Sysel, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Podolinský, Ondrej
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T11:24:26Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T11:24:26Z |
|
dc.date.issued |
2006-06-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/304
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem této práce je souhrn základních principů optimalizace internetových prezentací pro vyhledávače a potažmo i uživatele, kteří se na stránky z vyhledávačů dostanou. Praktická část je tvořena popisem aplikace sloužící pro analýzu návštěvnosti z těchto vyhledávačů, zahrnující souhrny za určitý počet dnů, statistiky návštěvnosti z jednotlivých vyhledávačů v grafické a číselné podobě, informace o návštěvnosti na jednotlivé dotazy a návštěvnost z externích serverů, které nejsou identifikovány jako známé vyhledávače. |
cs |
dc.format |
43 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
895607 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
seo
|
en |
dc.subject |
search engine optimalization
|
en |
dc.subject |
analysis of the visit rate
|
en |
dc.subject |
smarty
|
en |
dc.subject |
seo
|
cs |
dc.subject |
optimalizace pro vyhledávače
|
cs |
dc.subject |
analýza návštěvnosti
|
cs |
dc.subject |
smarty
|
cs |
dc.title |
Analýza návštěvnosti z vyhledávačů |
cs |
dc.title.alternative |
The Analysis of The Visit Rate from Search Engines |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dulík, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2006-06-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The content of this work is a summary of basic principles of optimalization of internet presentations for internet search engines and also for users, which get on the pages due to these search engines. The practical part is made up by the description of the application, which serves for analysis of the visit rate from these search engines, including summaries for a specific count of days, statistics of the visit rate from individual search engines both in graphical and numerical version, information of the visit rate for individual requests and the visit rate from external servers, which are not identificated as known search engines. |
en |
dc.description.department |
Ústav aplikované informatiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/76
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
3337
|
|
dc.date.assigned |
2006-02-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
internetové vyhledávače
|
cs |
local.subject |
web search engines
|
en |