dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Lečbychová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:18:37Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:18:37Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30516
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá projektem Zavedení reklamní sítě v kabinách výtahů v bytových domech v České republice. Práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje základní pojmy. Shrnuje problematiku související s projektem: podnikatelský plán, analýzy, které je potřeba udělat před vstupem firmy na nový trh, problematiku bytových družstev a SVJ v ČR a definuje pojmy jako outdoor a indoor reklama. V praktické části diplomová práce identifikuje cílové skupiny, analyzuje trh a konkurenci a shrnuje dílčí závěry do SWOT analýzy. Součástí projektové části je business plán, určený jak pro případného investora nebo partnera, a také doporučení dalšího postupu pro firmu K-Profi, která celý projekt realizuje. |
|
dc.format |
72 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Reklama ve výtahu
|
cs |
dc.subject |
bytová družstva
|
cs |
dc.subject |
SVJ
|
cs |
dc.subject |
analýza trhu
|
cs |
dc.subject |
identifikace cílových skupin
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
business plán
|
cs |
dc.subject |
Advertising in the elevator
|
en |
dc.subject |
housing associations
|
en |
dc.subject |
condominium
|
en |
dc.subject |
market analysis
|
en |
dc.subject |
identification of target groups
|
en |
dc.subject |
competition analysis
|
en |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.title |
Zavedení reklamní sítě v kabinách výtahů v bytových domech v ČR |
|
dc.title.alternative |
The Introduction of an Advertising Network in Elevators in Residential Buildings in the Czech Republic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2014-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the project The introduction of advertising network in the cabs of elevators in residential buildings in the Czech Republic. The thesis is divided into three parts: theoretical, practical and project. The theoretical part is based on the scientific literature and defines the basic concepts. It summarizes the issues related to the project: business plan, analysis that needs to be done before the company entering into a new market, the issue of housing cooperatives and condominium in the Czech Republic and defines terms such as outdoor and indoor advertising. In the practical part of the thesis identifies the target groups, market and competition analyzes and summarizes the partial results into the SWOT analysis. Part of the project is the business plan, designed both for an investor or business partner, as well as recommendati-ons for next steps for the company K-Profi, that the project is implemented. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
36986
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2014-04-17 |
|