Komunikace skupiny PPF na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace skupiny PPF na sociálních sítích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Rázl, Ondřej
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:39Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:39Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30522
dc.description.abstract Cílem práce "Komunikace skupiny PPF na sociálních sítích" je analyzovat komunikaci na sociálních sítích v průběhu akvizice společnosti Telefónica O2 společností PPF a na jejím základě vytvořit manuál pro komunikaci na sociálních sítích. V teoretické části se autor zabývá trendem sociálních sítí, jejich historickým vývojem a odlišnostmi mezi jednotlivými sítěmi. V závěru je pak kapitola o krizové komunikaci. Praktická část obsahuje představení dotčených subjektů a analýzu komunikace na sociálních sítích v průběhu akvizice. V projektové části je pak na základě analýzy vytvořený manuál pro použití v budoucnu.
dc.format 81 s. (129 616 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject PPF cs
dc.subject Petr Kellner cs
dc.subject Telefónica O2 cs
dc.subject akvizice cs
dc.subject mobilní operátor cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Twitter cs
dc.subject Google+ cs
dc.subject diskuse cs
dc.subject média cs
dc.subject monitoring cs
dc.subject krizová komunikace cs
dc.subject PPF en
dc.subject Petr Kellner en
dc.subject Telefónica O2 en
dc.subject acquisition en
dc.subject mobile network operator en
dc.subject social networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject Twitter en
dc.subject Google+ en
dc.subject discussion en
dc.subject media en
dc.subject monitoring en
dc.subject critical communication en
dc.title Komunikace skupiny PPF na sociálních sítích
dc.title.alternative Communication of the PPF Group in Social Networks
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2014-05-20
dc.description.abstract-translated The purpose of the dissertation work "The communication of PPF Group through social networking" is to analyze a communication using social networks during the acquisition of Telefónica O2 by PPF. The goal is to create a manual for communication on social networks based on this analysis. In the theoretical part the author studies the trend of social networks, their historical deve-lopment and differences among individual sites. The final chapter is focused on critical communication. The practical part presents bodies concerned and analyzes their communi-cation on social networks during the acquisition. The product of the project part is a ma-nual which summarizes the analysis and is designed to be used in the future.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36992
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-18


Files in this item

Files Size Format View
rázl_2014_dp.pdf 1.298Mb PDF View/Open
rázl_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
rázl_2014_op.doc 154Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account